Min Bedrift

Min Bedrift gir deg full oversikt over kostnader, forbruk og kundeforholdet ditt.

Slik kommer du i gang

For å opprette bedriftens brukerprofil trenger du kundenummer. Dette finner du på fakturaen. Her er brukerveiledninger for hvordan du oppretter bedriftens profil, hvordan du inviterer andre til å bruke Min Bedrift og hvordan disse lager sin personlige brukerkonto.

Logg inn/opprett bruker

Tips: Inviter regnskapsføreren din til Min Bedrift. Da kan regnskapsføreren enkelt hente ut fakturakopier og reskontro selv.

Spar penger med Min Bedrift

Aktiv bruk av Min Bedrift er et viktig hjelpemiddel for å redusere strømkostnadene.

Ved å bruke rapportene til å tilpasse strømforbruket og unngå pristoppene, kan bedriften oppnå vesentlige besparelser både i strømpris og nettleie. Min Bedrift gir deg full oversikt over kostnader, forbruk og kundeforholdet ditt. Du kan hente ut rapporter for hele selskapet eller for hver enkelt strømmåler. Her kan du enkelt betjene kundeforholdet til bedriften din.

Vi tilbyr to abonnementer, Min Bedrift Basic og Min Bedrift Plus. Min Bedrift Basic er inkludert i avtalen om energirapportering kostnadsfritt. Tilgangen til Min Bedrift forutsetter at strømleveransen er iverksatt.

Min Bedrift Basic gir dere tilgang til:

  • Oversikt over faktura og betalingsstatus.
  • Innsikt i bedriften sitt kundeforhold.

Min Bedrift Plus gir dere i tillegg tilgang til:

  • 5-dagers spotprisprognose.
  • Forbruksrapporter.
  • Kostnadsrapporter og historikk.
  • Effektanalyser.
  • Mulighet til å invitere kollegaer, regnskapsfører eller andre som trenger tilgang.

Merk at Min Bedrift omtales som Energirapportering i tilbud og på faktura.

Min Bedrift