Hvis du oppdager en feil eller mangel ved en vare du har mottatt må du så snart som mulig gi beskjed om dette. Du kan kontakte Selger gjennom Min side, der du klikker på den aktuelle ordren. Du kan også kontakte Fjordkraft kundeservice. Selger kan avvise en reklamasjon dersom det viser seg at varen ikke har feil eller mangel i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning.
Dersom det ikke er noe feil med varen, kan du angre. Hvis du vil benytte deg av angreretten, må du melde fra om dette så snart som mulig, og senest 14 dager etter at du har mottatt varen.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Dersom du har rett til å få penger tilbake for et produkt du har returnert, vil Selger vanligvis betale tilbake kjøpesummen ved samme betalingsmiddel som du benyttet.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Angrerettloven gir deg rett til å angre på kjøp av varer og enkelte tjenester. Sammen med varen skal du motta et angrerettskjema. Senest 14 dager etter at du har mottatt varen må du gi melding om at du vil benytte angreretten. Du kan lese mer om dette under Kjøpsvilkår
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Hvis du oppdager en feil eller mangel ved en vare du har mottatt må du så snart som mulig gi beskjed om dette. Du kan kontakte Selger gjennom Min side, der du klikker på den aktuelle ordren. Du kan også kontakte Fjordkraft kundeservice.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen