Hopp til innhold

Mobilabonnement

Mobilabonnement

Hva er inkludert i mobilabonnementet mitt?

Hovedforskjellen mellom mobilabonnementene er hvor mye mobildata som er inkludert. Alt det andre får du med på kjøpet, uansett hvilket abonnement du velger:

  • Fri fart, tale, SMS og MMS. Abonnement med Fri data har ikke fri fart, men du kan velge mellom 3 hastigheter. 
  • Bruk i EU/EØS – Bruk mobilen som hjemme når du er på reise i EU/EØS.
  • Data rollover – Mobildata du ikke bruker denne måneden, tar du med deg videre til neste måned.

I tillegg kan du aktivere Wi-Fi Tale helt kostnadsfritt, og du selvsagt har ingen bindingstid. 

 

Annet

Egne priser gjelder for spesialnummer, bruk utenfor EU/EØS, bruk fra Norge til utlandet, skip, fly og satellitt. Alle våre priser både til og fra utlandet finner du i vår oversikt over mobilpriser.

Vi har ikke skylagring inkludert i våre mobilabonnement, men her finnes det mange gode tjenester som du kan bruke uansett hvilken mobiloperatør du har. 

For å hindre misbruk av Tjenester som har fri bruk gjelder det en begrensning på 10.000 ringeminutter, 10.000 SMS og 10.000 MMS per måned, innenfor Norges grenser. Les mer om dette i våre vilkår. 

Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Hovedforskjellen mellom våre abonnement er hvor mye mobildata som er inkludert. For å finne ut hvor mye data du trenger, kan du bruke vår mobildata kalkulator. Den hjelper deg å finne et mobilabonnement som passer for deg.

Hvor finner jeg avtalevilkårene for mobilabonnementet mitt?

Avtalevilkårene for våre mobilabonnement finner du her.

Har jeg bindingstid?

Vi har ingen bindingstid på våre mobilabonnement. Du kan fritt bytte til en annen mobiloperatør dersom du ønsker dette, og er ikke bundet hos oss.

Selv om du har benyttet deg av en kampanje da du ble kunde medfører ikke dette at du er bundet til mobilabonnementet ditt.

Hva er automatisk nummeroppslag, og har dere det?

Automatisk nummeroppslag er en tjeneste som identifiserer innkommende anrop ved å slå opp nummeret i en database og vise navnet på innringeren før du svarer. Dette er ikke noe vi tilbyr.

Hvilke muligheter har jeg for å klage?

Vi vil gjerne høre fra deg om du er misfornøyd med noe. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter i åpningstiden vår (09 - 16 alle hverdager), eller send oss en e-post.

Dersom du har vært i skriftlig kontakt med oss uten å få løst saken, har du som forbruker mulighet til å kontakte Brukerklagenemnda eller ODR-portalen.

Har du andre spørsmål?

  • BankID

    Finn ut mer om Bank ID. Spørsmål og svar om aktivering og bruk av tjenesten.

  • Faktura og oppstart

    Finn ut mer om mobilregningen. Spørsmål og svar om betaling og oppstart av abonnementet.

  • Familie og barn

    Finn ut mer om mobilabonnement for familien. Spørsmål og svar om mobilbruk for barn.

  • Mobil i utlandet

    Finn ut mer om mobilbruk i utlandet. Spørsmål og svar om datapakker, bruk i EU og priser.

  • SIM-kort, PIN-kode, eSIM

    Finn ut mer om SIM-kort, PIN-kode og eSIM. Spørsmål og svar om aktivering, koder og bestilling av SIM.

  • Tilleggstjenester

    Finn ut mer om tilleggstjenestene våre. Spørsmål og svar om Data-SIM, Tvilling-SIM og ID-sikring.

En ung kvinne ser på mobiltelefonen sin

Vil du gjøre endringer på abonnementet?

I Min side kan du enkelt bytte opp og ned, eller aktivere de tjenestene du trenger i hverdagen.

Gå til Min side

  • Ring 23 00 61 00

    Vi er åpen hverdager 0900-1600

  • Send e-post

    Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.

WEB01