Familieabonnement
Noe til alle
Familieabonnement
Alle i familien kan benytte seg av våre billige mobilabonnement. Her kan dere fritt velge forskjellige mobilabonnement tilpasset hvert enkelt familiemedlem.
Slik bestiller du abonnement til hele familien
- Velg først mobilabonnement til ett familiemedlem.
- Underveis i bestillingen kan du enkelt legge til så mange familiemedlemmer du ønsker, og velge hvilket abonnement hvert familiemedlem skal ha. Se hvordan dette gjøres lenger ned i artikkelen.
- Vi vil samle alle abonnementene på én regning, så du enkelt får oversikt over familiens forbruk.
Senere kan du når som helst aktivere eller deaktivere tjenester på Min side for hele familien. Slik som å bestille ID-sikring og sperre for spesialnumre, innholdstjenester og andre kjøp via abonnementet.
Hvordan legge til flere abonnement?
Etter at du identifisert deg manuelt eller gjennom BankID, kan du velge om det er du eller noen andre som skal bruke abonnementet. Dersom du bestiller for barnet ditt, trykker du på "Nei, legg til en annen bruker".
Når du har oppgitt all nødvendig informasjon, blir du presentert med en oversikt over bestillingen din så langt. Ønsker du å legge til flere abonnement, trykker du på "+ Bestill abonnement til flere" for å starte samme prosess med nestemann i familien. Når alle abonnementene er lagt til, kan du trykke på "fortsett bestilling" for å fullføre hele bestillingen.
Spørsmål om abonnement til familien?
Får hele familien én faktura?
Bestiller du mobilabonnement til barna dine, vil det være du som voksen som eier deres abonnement. Derfor vil alle abonnementene samles på din faktura.
Er det derimot personer over 18 år i husstanden, kan de bestille selv og få sin egen faktura, uten at du trenger å stå som juridisk eier av abonnementet.
To voksne kan også samles på samme faktura. Da setter du samme person som eier av begge abonnementene, så registrerer dere i tillegg riktig person som bruker på hvert av abonnementene.
Hvordan bestiller jeg mobilabonnement for barn?
Du kan enkelt bestille mobilabonnement til barnet ditt hos oss. Slik bestiller du:
1. Finn mobilabonnementet du ønsker å bestille til ditt barn
2. Underveis oppgir du at barnet ditt skal være bruker av abonnementet, og velger om du vil opprette et nytt nummer eller videreføre et eksisterende.
3. SIM-kortet sendes i posten.
Som juridisk eier av abonnementet vil regningen sendes til deg, og du har hele tiden oversikt over ditt barns forbruk på Min side og i mobilappen.
Hvem i min hustand kan bestille mobilabonnement?
Alle over 18 år kan bestille mobilabonnement fra oss. Dersom du skal videreføre et nummer som allerede er i bruk hos et annet mobilselskap, er det viktig at personen som bestiller er den samme som er juridisk eier av abonnementet i dag. Som oftest vil det være den personen som betaler mobilregningen.
Mobilabonnement til deg og dine?
Det er fort gjort å ordne billige mobilabonnement til alle i familien. Kom i gang på 1-2-3.