Hopp til innhold
Strøm Bedrift Markedsplass

Kundeservice

Kvinne sitter på kundesenteret og svarer telefonen

Fjordkraft Mobil

Velkommen til kundeservice

Har du spørsmål om mobilabonnement, dekning eller andre ting? Snakk med oss – eller finn svar på det du lurer på i våre spørsmål og svar.

Hvordan kan vi hjelpe deg?

  • Ring 55 52 67 00

    Åpent alle hverdager 9-16

  • Send e-post

    Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.

Spørsmål og svar om mobil

Finn svar på ofte stilte spørsmål:

  • BankID

    Finn ut mer om Bank ID. Spørsmål og svar om aktivering og bruk av tjenesten.

  • Faktura og oppstart

    Finn ut mer om mobilregningen. Spørsmål og svar om betaling og oppstart av abonnementet.

  • Familie og barn

    Finn ut mer om mobilabonnement for familien. Spørsmål og svar om mobilbruk for barn.

  • Mitt kundeforhold

    Finn ut mer om kundeforholdet ditt. Se spørsmål og svar om Min side og administrering av abonnement.

  • Mobilabonnement

    Finn ut mer om mobilabonnement. Spørsmål og svar om ulike typer abonnement, bestilling og vilkår.

  • Mobil i utlandet

    Finn ut mer om mobilbruk i utlandet. Spørsmål og svar om datapakker, bruk i EU og priser.

  • SIM-kort, PIN-kode, eSIM

    Finn ut mer om SIM-kort, PIN-kode og eSIM. Spørsmål og svar om aktivering, koder og bestilling av SIM.

  • Tilleggstjenester

    Finn ut mer om tilleggstjenestene våre. Spørsmål og svar om Data-SIM, Tvilling-SIM og ID-sikring.

WEB02