Hvordan bestiller jeg mobilabonnement?
Du kan enkelt bestille abonnement fra Fjordkraft Mobil ved å følge disse stegene:
- Gå til forsiden av nettsiden vår, her finner du alle mobilabonnementene våre og kan velge hvilket du vil bestille: Bestill mobilabonnement.
- Velg det abonnementet som passer best for deg, enten det er et abonnement med fast datamengde eller Fri data.
- Følg instruksjonene på skjermen for å fullføre bestillingen.
Vær obs på at det gjennomføres en kredittsjekk ved bestilling av et nytt mobilabonnement. Dette er en standard prosedyre for å sikre at kundene har økonomisk evne til å betale for tjenestene. Kredittsjekken utføres automatisk under bestillingsprosessen, og du vil får beskjed om det oppstår noen problemer med kredittsjekken. Det er Experian som foretar kredittsjekker for oss.
Vær obs på at dersom du blir stoppet i kredittsjekken, kan det være flere årsaker. Vi har ingen oversikt over hvorfor du blir stoppet, men anbefaler å logge inn på Experian for å sjekke årsaken.
Dersom du skal bestille et abonnement for noen andre, men være juridisk eier, fyller du ut navn, telefonnummer og fødselsdato på brukeren i bestillingsløypen. Du blir da likevel stående som juridisk eier og har det juridiske ansvaret for abonnementet.