Hvorfor har bestillingen min feilet?

Det kan være flere grunner til at bestillingen din har feilet. De vanligste årsakene er:

1. Nummeret er registrert på et annet navn eller en bedrift hos nåværende operatør.

Hvis nummeret eies av noen andre, for eksempel arbeidsgiver eller et familiemedlem, kan du utføre et eierskifte ved å fylle ut eierskifteskjemaet vårt.
Slik kan du enkelt overføre eierskapet av telefonnummeret over til deg.

Lenke du eierskifteskjema får du automatisk tilsendt på SMS om du har lagt inn en bestilling på et nummer som eies av noen andre, men du finner også eierskifteskjema på lenken under.

Når du har fylt ut eierskifteskjemaet får du og nåværende eier av nummeret tilsendt en SMS med informasjon om eierskiftet, som begge parter må svare "Ja" på.

Forventet behandlingstid av eierskifte er 1 til 3 virkedager. Vi behandler kun eierskifte når det er bekreftet av begge parter.

Om dere ikke kan svare på SMS kan dere bekrefte ved å sende oss en epost til eierskifte@fjordkraftmobil.no.

2. Nummeret ditt er sagt opp hos tidligere operatør.

Det er ikke mulig å overføre et nummer som har blitt avsluttet hos tidligere operatør. Nummeret må derfor gjenåpnes før vi kan overføre det til oss.
Dette gjør du ved å kontakte operatøren nummeret ble avsluttet hos, og be dem gjenåpne det. 
 
Etter at telefonnummeret ditt har blitt gjenåpnet må du gi beskjed til oss, slik at vi kan sende bestilling din på nytt.

Var dette svaret nyttig?
Ja Nei