Jeg er ikke-digital, hvordan kan jeg få tak i PIN og PUK, og bestille abonnement?
Om du ikke er digital, og ikke har tilgang til Min side eller Fjordkraft-appen for eksempel, er du hjertelig velkommen til å kontakte kundesenteret vårt for å få hjelp.
Kundeservice kan hjelpe ikke-digitale kunder med bestilling av abonnement, sending av SIM-kort, utlevering av PIN og PUK, og andre spørsmål du måtte ha om mobilabonnementet ditt.
Det samme gjelder om du skal hjelpe for eksempel et familiemedlem, venn eller nabo som ikke er digital; ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt, så skal vi hjelpe dere så godt vi kan. På grunn av personvern bør man kontakte kundeservice sammen med den man hjelper, siden kundeservice ikke kan utgi personlig informasjon uten at kunden har samtykke til dette.
Om du skal hjelpe noen med abonnementet deres anbefaler vi at dere fyller ut fullmaktsskjemaet vårt, slik at du får fullmakt til å få innsyn i abonnementet deres, og mulighet til å gjøre eventuelle endringer. Fullmaktsskjemaet finner dere på Min side, eller nederst på fjordraft.no