Jeg er ny kunde og har ikke dekning

Dersom du nettopp har blitt kunde og ikke har dekning, er det noen ting du må sjekke:

    1. Det kan oppstå små forsinkelser på aktivering av SIM-kortet ditt, så det kan ta inntil 15 minutter etter aktivering før du får dekning. Om du har ventet 15 minutter og det fortsatt ikke fungerer kan du gå til neste steg.
    2. Skru telefonen din helt av og på
      - Om det ikke fungerte er det lurt å prøve SIM-kortet i en annen telefon.
      - Hvis SIM-kortet fungerer i en annen telefon tyder det på et problem med innstillingene på telefonen din.
      - Fungerer det ikke i den andre telefonen er det derimot SIM-kortet eller dekningen som er problemet.
    3. Om SIM-kortet fungerer i en annen telefon er det nok innstillingene på telefonen din som må oppdateres.
      Det er anbefalt å nullstille nettverksinnstillingene på telefonen din, dette løser ofte problemet.
    4. Om SIM-kortet ikke fungerer i en annen telefon er det nok et problem med SIM-kortet eller dekningen. Vi anbefaler at du sjekker om det er problemer med dekningen i området ditt. Du finner dekningskartet vårt her: 

https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/dekning/

     
    1. Om det ikke er dekningsproblemer i området ditt anbefaler vi at du tar kontakt med kundeservice for å få mer hjelp.

Du kan kontakte oss på chat og telefon alle hverdager fra 09:00 til 16:00, eller du kan sende oss en e-post så svarer vi deg så raskt vi kan.

Var dette svaret nyttig?
Ja Nei