Jeg får ikke lastet ned appen
Fjordkraft Mobil kunder bruker Fjordkraft-appen for å se detaljer om mobilabonnementet sitt. Det er altså ikke en egen app for Fjordkraft Mobil.
Her er noen trinn du kan prøve for å løse problemet hvs du ikke får lastet ned en app, som for eksempel Fjordkraft-appen:
- Sjekk internett-tilkoblingen: Sørg for at du har en stabil internettforbindelse, enten via Wi-Fi eller mobildata.
- Lagre plass: Sjekk at telefonen din har tilstrekkelig lagringsplass. Du kan frigjøre plass ved å slette unyttige filer eller apper.
- Oppdater systemet: Sørg for at telefonen din har den nyeste versjonen av operativsystemet
- Lukk og åpne appbutikken: Lukk appbutikken og åpne den på nytt
- Start telefonen på nytt: Prøv å starte telefonen på nytt for å løse midlertidige problemer
- Kontakt kundeservice: Hvis ingenting av dette fungerer, kan det være lurt å kontakte vår kundeservice for ytterligere assistanse.