Strøm Bedrift Markedsplass

Jeg har ikke dekning

Hvis du har problemer dårlig eller ingen dekning, eller dårlig signalkvalitet, er det flere ting som kan forårsake dette.

  1. Det kan hende det er problemer i området der du befinner deg.
    Start gjerne med å sjekke nettverksstatus i området ditt på dekningskartet.
  2. Om det ikke er dekningsproblemer i området bør du slå telefonen din helt av og på, det løser ganske ofte problemene man opplever med dekning.
  3. Om det ikke fungerte er det lurt å prøve SIM-kortet i en annen telefon.

    Hvis SIM-kortet fungerer i en annen telefon tyder det på et problem med innstillingene på telefonen din.

    Fungerer det ikke i den andre telefonen er det derimot SIM-kortet eller dekningen som er problemet.
  4. Om SIM-kortet fungerer i en annen telefon er det nok innstillingene på telefonen din som må oppdateres.
    Vi anbefaler å nullstille nettverksinnstillingene på telefonen din, dette løser ofte problemet.
  5. Om SIM-kortet ikke fungerer i en annen telefon er det nok et problem med SIM-kortet eller abonnementet, så vi anbefaler at du tar kontakt med kundeservice for å få mer hjelp.
WEB01