Strøm Bedrift Markedsplass

Jeg har ikke fått SIM-kortet mitt

SIM-kortet sendes til folkeregistrert adresse, med mindre du har avtalt noe annet, og kommer normalt frem innen 3 til 5 virkedager.

Om det ikke har gått 3 til 5 virkedager ennå anbefaler vi at di venter et par dager til for å se om SIM-kortet frem slik som det skal.

SIM-kortet sendes til samme adresse som er oppgitt i ordrebekreftelsen du har fått på e-post, med mindre du har avtalt noe annet med kundeservice. Dersom du ønsker SIM-kort tilsendt til en annen adresse, må du gi beskjed om dette til kundeservice.

Om det har gått mer enn 3 til 5 virkedager burde normalt SIM-kortet ha kommet frem.

Det kan være flere grunner til at det ikke har kommet frem som planlagt, men i tilfelle vi må sende et nytt SIM-kort til deg anbefaler vi at du tar kontakt med kundesenteret vårt.
De kan sende et nytt SIM-kort i posten til deg, eller sende et eSIM på e-post til deg om telefonen din støtter det.

SIM-kortet er sendt til feil adresse - Hvis SIM-kortet er sendt til feil adresse må vi få sendt deg et nytt SIM-kort, eventuelt kan vi sende deg et eSIM på e-post om telefonen din støtter dette.


Du kan oppdatere adressen din og bestille nytt SIM-kort selv på Min side, eventuelt ta kontakt med kundeservice for å få hjelp til dette.

WEB01