Jeg vil si opp mobil abonnementet
Dersom du vil si opp abonnementet ditt hos oss, trenger du kun å finne deg en ny leverandør så vil du automatisk hos oss, samme dag som du starter opp hos dem. Du trenger ikke si opp abonnementet hos oss i tillegg.
Siste faktura
Vi har ingen oppsigelsestid på våre abonnement, men vær obs på at du betaler for hele den siste måneden du er kunde for oss, selv om du bytter operatør midt i måneden. For å unngå å betale dobbelt når du bytter til en annen leverandør er det derfor lurt å bytte operatør i slutten av måneden.
Du får normalt ingen nye fakturaer etter du har byttet til en annen leverandør, med mindre du har kjøpt noe ekstra, som datapakker, som du ikke har blitt fakturert for før du bytter leverandør.
Terminere telefonnummer
Hvis du har et telefonnummer du vil si opp fordi du ikke lenger skal bruke det, kan vi slette, også kjent som terminere, telefonnummeret for deg. Da mister du tilgang til telefonnummeret, og vil ikke kunne ta det i bruk igjen i fremtiden.
Hvis du vil terminere telefonnummeret må du sende oss en e-post til kundeservice@fjordkraftmobil.no. Vi trenger en skriftlig bekreftelse før vi sier opp telefonnummeret. E-posten må sendes fra den e-postadressen som er registrert som kontaktinformasjon på kundeforholdet ditt.
Om du skal terminere nummeret på vegne av noen andre trenger vi en skriftlig fullmakt, eventuelt en skifteattest om vedkommende har gått bort, sammen med oppsigelsen som du sender til oss på e-post.