Jeg vil utføre et eierskifte
Hvis du allerede har mobilabonnement hos oss kan du utføre et eierskifte ved å fylle ut eierskifteskjemaet vårt. Du finner eierskifteskjemaet på Min side.
Slik kan du enkelt overføre eierskapet av et mobilnummer til noen andre, for eksempel fra deg selv til ektefelle, samboer eller barna.
Om du ikke er kunde ennå, og nummeret eies av noen andre, for eksempel arbeidsgiver eller et familiemedlem, må du utføre et eierskifte før nummeret kan overføres til Fjordkraft Mobil. Du legger inn en bestilling som normalt, så hjelper vi deg videre med eierskifteprosessen. Dersom eieren av abonnementet i dag står under et enkeltpersonsforetak hvor du selv er eier, må du ta kontakt med kundeservice for å ordne dette.
Dersom du er eier av flere numre, men ønsker at en eller flere av brukerne skal bli selvstendige og eie sitt eget nummer fremover, kan du også utføre et eierskifte.
Like etter bestillingen din er registrert vil du automatisk få tilsendt en SMS med eierskifteskjema som må fylles ut og aksepteres av begge parter før bestillingen kan fullføres.
Lenke til eierskifteskjema finner du under.
www.fjordkraft.no/mobilabonnement/eierskifte-skjema/
Viktig å vite om eierskifte - Å signere et eierskiftedokument for en annen part, som er uvitende om eller uenig i endringen, kan ansees som dokumentforfalskning og få rettslige følger.
Den nye eieren blir nå ny betaler av fakturaen og administrator av nummeret.
Man kan ikke ta nummeret tilbake igjen uten samtykke fra den nye eieren.
Den nye eieren må være over 18 år og må være bosatt i Norge.