Strøm Bedrift Markedsplass

Hvordan aktiverer eller deaktiverer jeg mobilsvar?

Mobilsvar er inkludert i alle mobilabonnementene våre. Om du har deaktivert Mobilsvar tidligere kan du aktivere det igjen på Min side.
 
For å lytte til talemeldingene dine kan du ringe til mobilsvar på +47 921 00 000
 

Første gang du ringer får du disse valgene:

  • Tast 1 for å lytte til melding
  • Tast 2 for å lese inn stemmesignatur
  • Tast 3 for å lese inn velkomstmelding
 
Når du har avsluttet første oppringning vil du få en SMS som enten bekrefter at du har lest inn velkomstmelding, eller sier fra om at du ikke har lest inn melding.
 
I tillegg får du en personlig PIN-kode på SMS. Denne genereres automatisk, men du kan endre den om du vil.
 

Kostnader for mobilsvar

Det koster ingenting å ha mobilsvar eller å ringe til mobilsvar. Er du i utlandet utenfor EU, EØS eller Sveits, vil du bli belastet for samtalepris i henhold til abonnementet hvis du ringer for å høre på en talemelding.
 

Skru av mobilsvar

Hvis du vil avbestille hele tjenesten for mobilsvar, kan du gjøre det på Min Side. Dette vil ikke fungere hvis du har tjenesten Tvilling, den må nemlig ha Mobilsvar for å virke som den skal.

Hvordan endrer jeg hvor lang tid det tar før mobilsvar slår inn?

Det er dessverre ikke mulig å endre hvor mange ganger det ringer før samtalen går til mobilsvar. Det er 20 sekunder som er satt opp som standard fra det begynner å ringe til samtalen går til mobilsvar, og det er ikke mulig å gjøre at mobilsvar slår inn tidligere eller senere enn dette. 

WEB02