Flytter du nummeret ditt til Fjordkraft Mobil?
Noen dager etter bestilling vil du få et brev i posten med ditt nye SIM-kort. Informasjon om når abonnementet ditt blir aktivert får du tilsendt på SMS. Du kan vente med å bytte SIM-kort til ditt gamle abonnement har sluttet å virke. Hvis du har satt inn ditt nye SIM-kort og opplever problemer med aktiveringen, kan du forsøke å slå av og på telefonen.
Det er ikke uvanlig at aktivering av SIM-kortet skjer noen minutter senere enn forventet. Noen ganger kan det også forekomme forsinkelser hos Telia som gjør at det kan gå lengre tid. Derfor anbefaler vi å vente med å bytte til det gamle SIM-kortet slutter å virke.
Tildeling av dato og klokkeslett for aktivering av det nye SIM-kortet skjer automatisk. Ønsker du å endre til en annen dag i vår åpningstid, kan du ringe oss på 55 52 67 00 så ordner vi det.
Har du bestilt et nytt telefonnummer kan du ta i bruk SIM-kortet med en gang du får det.
Har du fått et erstatnings-SIM?
Om du har bestilt et nytt SIM-kort for å erstatte det du hadde, for eksempel fordi det du hadde er ødelagt eller borte, må det nye SIM-kortet aktiveres på Min Side så snart du vil ta det i bruk. Dette kan du gjøre under fanen "SIM-kort". Du kan også ta kontakt med kundeservice i åpningstiden 09:00 - 16:00 alle hverdager for å få hjelp til aktivering av SIM-kort.
Hva savner du?
Takk for tilbakemeldingen