Hvorfor eget mobilabonnement for barn?
Når barna skal ha mobilabonnement vil vi anbefale å bestille et abonnement som er tilpasset din unges bruksmønster.
Hos oss kan du ikke få overforbruk. Det betyr at det ikke koster noe ekstra å bruke mer data enn hva som er inkludert hver måned, men når datapakken er oppbrukt surfer du med mye lavere hastighet. Slik unngår du å bekymre deg for at barnet bruker mer enn planlagt. Ønsker du å bruke mer data med vanlig hastighet må du kjøpe ekstra datapakke via SMS eller Min side.
Gratis overforbruk
Hos kan du surfe gratis selv etter at du har brukt opp dataen som du allerede har inkludert. Den eneste forskjellen er at hastigheten reduseres til 64 kbit/sek. Ønsker du mer data med vanlig hastighet, må du kjøpe ekstra datapakker eller bytte til et større abonnement.
Slik bestiller du mobilabonnement for barn
- Finn en datapakke som passer best for ditt barn.
- Underveis oppgir du at ditt barn skal være bruker av abonnementet. Som juridisk eier av abonnementet vil regningen sendes til deg. Dermed får du enkelt oversikt over forbruk og kostnader.
- Har du flere barn kan du legge til flere abonnement i bestillingen. Dette dukker opp som et valg midt i bestillingsløpet.
- Vi sender SIM-kortet til deg i posten.
Full oversikt i app og Min side
I Fjordkraft-appen og på Min Side har du hele tiden oversikt over ditt barns forbruk. På Min side kan du også sperre for spesialnumre, innholdstjenester og andre kjøp via abonnementet. Du kan også kjøpe ekstra datapakker om det blir nødvending og bestille ID-sikring.
Uansett hvilket av våre abonnement du velger vil barna få fri tale, SMS og MMS - helt uten ekstra kostnad.
Mobilabonnement til deg og dine?
Det er fort gjort å ordne billige mobilabonnement til alle i familien.
Kom i gang på 1-2-3.