Tips om mobil

4 grunner til å ha mobilabonnement hos Fjordkraft

I april 2017 lanserte Fjordkraft egne mobilabonnement, både for å tilby enda en fordel til våre strømkunder og for å være en pådriver for større konkurranse i mobilmarkedet. Her får du 4 gode grunner til å bli mobilkunde hos Fjordkraft.

Publisert: 14. desember 2017

1. Lave priser

Om du allerede er strømkunde hos oss får du (og alle andre i husstanden din) fordelspriser på våre mobilabonnement. Enten du trenger 1, 5 , 10, 15 GB eller Fri data har vi et mobilabonnement for deg. Og om du ikke allerede er strømkunde hos oss kan du jo bli det, så sparer du kanskje penger både på strøm og mobil? Les mer om våre mobilabonnement her.

 

2. God kundeservice

Kundesenteret vårt har blitt kåret til best i strømbransjen 4 ganger. Den samme blide gjengen svarer på mobilspørsmålene dine om du skulle trenge hjelp, så her kan du være trygg på at du er i gode hender. Kundeservice holder åpent hverdager fra 09 til 16. Du kan  lese mer om testene vi har vunnet her.

 

  • Trenger du en ny mobiltelefon? Vi tilbyr både nye og brukte mobiltelefoner i alle prisklasser på Fjordkraft Markedsplass

 

3. Ingen overforbruk av data

Slik fungerer det: Du surfer som normalt på mobilen helt til den inkluderte datamengden din er brukt opp, i tillegg til eventuell Data Rollover og ekstra datapakker. Da er det full stopp og du kan ikke bruke mer mobildata.
Hvis du vil surfe mer kan det kjøpes en ekstra datapakke, du kan oppgradere til et større abonnement, eller vente til en ny måned begynner. På denne måten er det du selv som avgjør om du vil betale mer for mobildata enn det som er inkludert i abonnementet ditt. 

 

4. Alt du trenger er inkludert

Våre mobilabonnement har alt du forventer. De inkluderer fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS, data rollover sørger for at ubrukt data blir med deg over til neste måned, og inkludert bruk i EU er selvsagt også med på lasset. Vi har ingen bindingstid, og det finnes selvsagt ingen begrensninger på hverken 4G- eller 5G-farten. I tillegg har vi fornøydgaranti: du kan prøve oss i 30 dager, og er du ikke fornøyd får du igjen månedsbeløpet.

 

Vil du prøve mobilabonnement fra Fjordkraft? Finn et mobilabonnement som passer deg