Alt du trenger å vite om mobilregningen din
Første mobilfaktura
Måneden etter at du har blitt kunde hos oss får du den første mobilregningen din. Denne fakturaen er litt annerledes enn de du vil få senere. Det er fordi første faktura dekker månedsprisen og mobilbruken din fra det dagen du ble kunde, i tillegg til månedsprisen for inneværende måned. Dette gjør at perioden på den første fakturaen er lenger enn en måned.
Senere faktura
Senere vil du motta faktura fra oss en gang i måneden, og da betaler du månedspris i tillegg til eventuelt annet forbruk fra måneden før. Fakturaen kommer alltid i starten av måneden, og aldri senere enn den 3. virkedagen i måneden.
Så lenge du ikke kjøper ekstra datapakker, benytter tilleggstjenester, spesial- eller utlandsnummer, vil du heller ikke bli fakturert for noe annet enn prisen på abonnementet ditt. Ønsker du å sjekke hvilke tjenester som koster ekstra, finner du en oversikt over mobilprisene våre her.
Hva skjer når jeg endrer abonnement midt i en måned?
Om du bytter til et større abonnement har du allerede betalt ut inneværende måned for det abonnementet du bytter fra. På neste faktura betaler du derfor for neste måned som vanlig, i tillegg til differansen mellom nytt og gammelt abonnement i inneværende måned. Du betaler selvfølgelig bare differansen for de dagene du faktisk har nytt abonnement, ikke hele måneden.
Endring til et mindre abonnement skjer alltid fra 1. dag i neste måned, så dette fører ikke til noen endring på fakturaen din, utover at du betaler for et mindre abonnement fremover.
Flere spørsmål om faktura? Sjekk gjerne spørsmål og svar eller ring oss på 55 52 67 00.