Ring 23 00 61 00
Åpent alle hverdager 9-16
Flytting
Når du flytter er det en fordel å være tidlig ute med å melde flytting av strømmen – både for adressen du forlater og den du er på vei til.
Er du kunde hos Fjordkraft fra før? Da kan du logge inn i Min side og melde flytting der.
Er du ikke kunde i dag? Da kan du ganske enkelt bestille en strømavtale på nettsidene våre og registrere den nye adressen din når du bestiller.
Utflytting:
I boligen du flytter fra, er det du som har ansvar for strømmen frem til det blir registrert at noen har overtatt. Derfor er det lurt å melde fra i god tid om at du skal flytte ut. Det er mulig å melde fra om dette i ettertid, men det enkleste er å ordne det på forhånd.
Innflytting:
Hvis du ikke bestiller en strømavtale til den boligen du flytter til, vil strømmen likevel fungere som normalt. Men fakturaen for strømmen vil da sendes fra det lokale nettselskapet ditt, og ikke fra en strømleverandør. Denne ordningen kalles for leveringsplikt – og over tid vil du få gebyrer med en slik løsning.
Åpent alle hverdager 9-16
Å flytte er en omfattende prosess. Her er våre beste tips for å gjøre både forarbeidet og flyttedagen så lett som overhodet mulig.
Vi har laget en liten veiledning om hvordan du kan gå frem for å gjøre endringer på strømleveransen.