Hopp til innhold

Hvordan registrere Trumf hos Fjordkraft?

Her ser du fremgangsmåten for å registrere Trumfbonusen din

Hvis du allerede er kunde hos oss er det eneste du trenger å gjøre, å logge inn på Min Side og starte Trumf-sparingen. Inne på Min Side går du til "Tjenester" så finner du Trumf der og kan aktivere. Du kan ikke aktivere Trumf-bonusen i appen vår, kun på Min Side.

Om du har problemer med å aktivere Trumf-sparing anbefaler vi at du tar kontakt med kundeservice, så kan de hjelpe deg med dette.

Du velger selv hvilken Trumf-konto eller Trumf-kort du kobler Fjordkraft-avtalen din til. Når du skal aktivere Trumf-sparing på Min side må du logge inn med den Trumf-kontoen du vil koble til, så om du ønsker å koble til samboer eller ektefelle sin konto for eksempel er det helt i orden. Bare vær obs på at du ikke kan koble flere Trumf-kontoer til kundeforholdet ditt.

Gå til Trumf på Min Side

Dersom du er helt ny kunde kan du bestille strøm med Trumf aktivert, så får du også velkomstbonus dersom den aktuelle måleren ikke har vært hos oss de siste 12 månedene. Du finner avtalen her. 

Har du problemer med registreringen?

Dersom du opplever problemer med registrering av Trumf må du ta kontakt med kundeservice. De vil hjelpe deg med registreringen, og melde det videre dersom det er krøll i systemet. 

Hvordan registrerer jeg Trumf-bonus igjen etter jeg har flyttet?

Om du mangler Trumf-bonus på en av boligene dine, for eksempel fordi du nylig har flyttet til en ny adresse, eller du har lagt til en ekstra bolig, så kan du ta kontakt med kundeservice for å få hjelp til å registrere Trumf-bonus på alle boligene dine. 
De vil kunne legge til månedlig sparing av Trumf på alle anleggene dine. Trumf-bonusen blir dessverre ikke videreført automatisk når du flytter, men kundeservice kan ordne dette manuelt slik at du får Trumf-bonus fra og med den dagen avtalen din startet opp på ny adresse.

Her kan du se hvordan Trumf-bonusen blir beregnet. 

WEB02