Hvorfor har jeg ikke fått fordelspoengene mine?

Når du verver noen får du og den du vervet automatisk Fordelspoeng så snart bestillingen deres er godkjent og fullført. 

Vær obs på at disse kriteriene må være oppfylt for at dere skal få vervepremie:

  • Den som blir vervet kan ikke ha fått strøm fra Fjordkraft på samme adressen de siste 3 månedene
  • Den som blir vervet kan ikke ha blitt vervet på samme adresse tidligere
  • Du og den som blir vervet må være Fjordkraft kunde i minst 14 dager 

Om du har vervet noen, men ikke fått vervebonus i form av Fordelspoeng, kan det hende et av kriteriene nevnt over ikke er oppfylt. Sjekk gjerne med den du vervet at de faktisk har blitt Fjordkraft kunde, og om de har fått poeng. Får de vervebonus, vil du også få vervebonus!

Om du har sjekket at alle kriteriene er oppfylt anbefaler vi at du tar kontakt med kundeservice dersom du ikke har fått fordelspoengene dine eller Trumf-bonus. Det kan ha skjedd en feil med utbetaling av poengene, som kundesenteret kan hjelpe deg med å fikse. 

WEB02